احضار غلامرضا اصغری به دادگاه انقلاب اردبیل

غلامرضا اصغری

دادگاه انقلاب اردبیل با ارسال ابلاغیه‌ای الکترونیکی غلامرضا اصغری فعال صنفی و عضو کانون صنفی معلمان این شهر را احضار کرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، غلامرضا اصغری فعال صنفی و عضو کانون صنفی معلمان شهر اردبیل، طی ابلاغیه ای که از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه ” ثنا ” دریافت کرده، مقرر شده است در ساعت ۹ صبح روز ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در شعبه دوم دادگاه انقلاب  شهرستان اردبیل حاضر گردد.

در ابلاغیه شعبه مذکور اتهام وی، «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و تجمع غیر قانونی (شرکت و راه اندازی تجمعات غیرقانی علیه امنیت ملی) و نشر اکاذیب(تشویق اذهان عمومی و انتشار مطالب غیرواقع و اکاذیب در فضای مجازی) و اداره کردن دسته / جمعیت با هدف برهم زدن امنیت کشور (اداره نمودن دسته و جمعیت بر ضد امنیت ملی)» عنوان شده است.

غلامرضا اصغری ۷ شهریور ۱۴۰۲، در منزل شخصی خویش توسط مامورین امنیتی بازداشت و مدتی بعد با تودیع قرار وثیقه تا پایان مراحل دادرسی از زندان اردبیل آزاد شد.

پیش‌تر نیز غلامرضا اصغری  در جریان اعتراضات سال ۱۴۰۱، در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ در شهر اردبیل بازداشت و نهایتا ۷ آبان ۱۴۰۱ آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید