پرداخت جزای نقدی برای احسان محمدی و شاهو برهم در اشنویه

احسان محمدی و شاهو برهم

احسان محمدی و شاهو برهم، توسط دادگاه کیفری آذربایجان غربی به جزای نقدی محکوم شدند. این دو نوجوان پیش‌تر به اتهام اخلال در نظم و آسایش و آرامش عمومی متهم شده بودند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، احسان محمدی، نوجوان ۱۶ ساله و شاهو برهم، شهروندان اهل اشنویه و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط دادگاه کیفری یک ویژه نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

در این گزارش آمده است، “این شهروندان توسط شعبه یک دادگاه کیفری یک ویژه نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی به اتهام اخلال در نظم و آسایش و آرامش عمومی هر کدام به پرداخت دو میلیون و پانصد هزار تومان جزای نقدی با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم شدند.”

شاهو برهم، بیست ساله در تاریخ نوزدهم مهرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در ارتباط با اعتراضات سراسری، در اشنویه بازداشت شد. وی نهایتا در تاریخ دهم آبان ماه سال جاری، با تودیع وثیقه از زندان ارومیه آزاد شد.

احسان محمدی، نوجوان ۱۶ ساله نیز در تاریخ بیست و یکم مهرماه سال گذشته، پس از احضار به اداره اطلاعات اشنویه بازداشت شد. وی در تاریخ دهم آبان ماه ۱۴۰۲، با تودیع وثیقه از کانون اصلاح و تربیت ارومیه آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید