انتقال فواد فتحی از زندان اوین به بیمارستان طالقانی

فواد فتحی

فواد فتحی، فعال کارگری به دلیل عفونت از ناحیه گوش به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد. این زندانی در حال سپری کردن محکومیت چهار سال حبس خود در زندان اوین است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یک‌شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲، فواد فتحی، فعال کارگری اهل سنندچ محبوس در زندان اوین به دلیل عفونت از ناحیه گوش به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال کارگری پس از انجام آزمایشات لازم به زندان اوین بازگردانده شد.

روز شنبه یازدهم آذرماه، فواد (سیروس) فتحی، فعال کارگری اهل سنندج و ساکن تهران توسط شعبه ٢٦ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی “افشاری” به چهار سال حبس تعزیری و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.

دادگاه این فعال کارگری را به “عضویت در کومله، سازمان کردستانی حزب کمونیست ایران، اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام” متهم و براساس حکم صادره، وی به چهار سال حبس تعزیری، ممنوعیت خروج از کشور به مدت دو سال، منع عضویت در گروه‌ها و تشکلات سیاسی و اجتماعی به مدت دو سال و عدم سکونت در تهران و حومه آن به مدت دو سال محکوم شده است.

روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه، آقای فتحی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل و توسط بازپرس شعبه هفتم دادسرای اوین تفهیم اتهام شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید