اعزام به مرخصی سیدجواد سیدی از زندان اوین

سیدجواد سیدی

سیدجواد سیدی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین به مرخصی کوتاه مدت اعزام شد. او به جهت شرکت در مراسم چهلم پدرش به مرخصی کوتاه مدت اعزام شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سیدجواد سیدی، زندانی سیاسی که در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان اوین است، به مرخصی کوتاه مدت اعزام شد.

یه گفته یک منبع مطلع، آقای سیدی جهت شرکت در مراسم چهلم پدرش به مرخصی کوتاه مدت اعزام شده است. از این زندانی خواسته شده تا روز شنبه ۲۳ دی ماه، به شعبه اجرای احکام مراجعه کند.

آقای سیدی در تاریخ پانزدهم آذرماه جهت شرکت در مراسم خاکسپاری پدرش از زندان اوین به مرخصی اعزام و نهایتا در تاریخ بیست و ششم همان ماه با پایان ایام مرخصی به این زندان بازگشت.

سیدجواد سیدی در تاریخ یازدهم تیرماه ۱۴۰۱، در جریان تجمع اعتراضی بازنشستگان در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به زندان اوین منتقل شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای سیدی در تاریخ بیست و پنجم مهرماه در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی سیدعلی مظلوم از بابت اتهامات “تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی، اهانت به مقام رهبری و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/خارجی (از طریق همکاری با عوامل نفاق)” برگزار شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید