تداوم بازداشت و بلاتکلیفی از قادر گرگیج در زندان زاهدان

قادر گرگیج

قادر گرگیج، شهروند ساکن زاهدان علیرغم گذشت بیش از دو سال از زمان دستگیری همچنان به صورت بلاتکلیف در زندان این شهر به سر می برد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، قادر گرگیج، شهروند ساکن زاهدان علیرغم گذشت بیش از دو سال از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان این شهر به سر می برد.

بر اساس این گزارش، آقای گرگیج علیرغم گذشت ۸۳۲ روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان زاهدان به سر می برد. همچنین، علیرغم پیگیری های خانواده وی از شعبه سوم دادگاه این شهر، مسئولین مرتبط با پرونده از ارائه پاسخی شفاف در خصوص وضعیت آقای گرگیج خودداری می کنند.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: آقای گرگیج در تاریخ دهم مهرماه سال ۱۴۰۰ توسط نیروی اداره اطلاعات در منزل شخصی خود بدون ارائه حکم قضایی بازداشت شد. ماموران در زمان بازداشت اقدام به تفتیش منزل کردند.

بر اساس این گزارش، “نیروهای امنیتی اتهامات مرتبط با مواد مخدر را علت بازداشت وی عنوان کرده اند. اتهامی که این شهروند در مرحله بازپرسی شعبه سه دادگاه زاهدان رد کرده است.”

قادر گرگیج، فرزند شاه محمد، اهل و ساکن زاهدان که قبل از بازداشت در منطقه لار زاهدان کشاورزی و دامداری داشته و به خرید و فروش شتر مشغول بوده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید