انتقال وحید چاوران از بیمارستان رازی به زندان ایلام

وحید چاوران

وحید چاوران، متهم سیاسی اهل آبدانان، که در اعتراض به حکم ۱۲ سال حبس خود در زندان مرکزی ایلام، با بلعیدن قرص اقدام به خودکشی کرد به زندان بازگردانده شد. بازگرداندن وحید چاوران به زندان در حالی صورت می گیرد که وضعیت جسمی وی هنوز نامشخص است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، وحید چاوران، متهم سیاسی اهل آبدانان، که در اعتراض به حکم ۱۲ سال حبس خود در زندان اقدام به خودکشی کرده بود، روز پنجشنبه بیست و هشتم دی ماه، از بیمارستان رازی ایلام به زندان این شهر بازگردانده شد.

وحید چاوران در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه، در اعتراض به حکم ۱۲ سال حبس خود در زندان مرکزی ایلام، با بلعیدن قرص اقدام به خودکشی کرد. وی پس از این اقدام به بیمارستان رازی ایلام منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

وحید چاوران در تاریخ ۱۴ دی ماه، توسط شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی ایلام به ریاست «رجب محمدی»، به اتهامات «مشارکت در محاربه از طریق کشیدن سلاح گرم خودکار، اخلال در نظم عمومی، و توهین به رهبری» محکوم شده بود.

بازگرداندن وحید چاوران به زندان در حالی صورت می گیرد که وضعیت جسمی وی هنوز نامشخص است. خانواده وی از مقامات خواستار رسیدگی فوری به وضعیت سلامتی او شده اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید