کشته و زخمی شدن دو شهروند بلوچ در محدوده پلیس راه سراوان

یاسین محمدی

روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲، کشته و مجروح شدن دو شهروند بلوچ توسط مامورین لباس شخصی در سراوان، یک جنایت دیگر در پرونده حقوق بشری ایران است. این حادثه، بار دیگر نشان‌دهنده خشونت و بی‌رحمی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی علیه شهروندان بلوچ است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شامگاه چهارم بهمن ۱۴۰۲، دو شهروند بلوچ به نام‌های «یاسین محمدی» و «مهدی سنجرزهی» در محدوده پلیس راه سراوان توسط مامورین لباس شخصی مواد مخدر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. در این حادثه، «یاسین محمدی» جان خود را از دست داد و «مهدی سنجرزهی» مجروح شد.

هنوز جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست، اما گفته می‌شود که مامورین لباس شخصی بدون هشدار قبلی و به صورت مستقیم به سمت این دو شهروند تیراندازی کرده‌اند.

به گفته یک منبع آگاه:« حوالی ساعت ۷ شامگاه روز مامورین لباس شخصی مواد مخدر با یک خودرو هایلوکس به سمت خودرو یاسین و مهدی تیراندازی کردن که یاسین بر اثر شدت جراحات در دم جان خود را از دست می دهد و مهدی مجروح شده است.»

منبع افزود:« پیش‌تر یاسین از سوی مامورین امنیتی احضار شده بوده که وی از حضور خود در اداره اطلاعات سراوان سرباز زده بود.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید