خطر اجرای حکم اعدام دو معترض در زندان دستگرد اصفهان

فاضل بهرامیان و مهران بهرامیان

روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲،پس از چند روز بی خبری، جان فاضل بهرامیان و مهران بهرامیان در زندان دستگرد اصفهان در خطر است. صدور حکم اعدام برای فاضل و مهران بهرامیان، به اتهام «محاربه» پس از ماه‌ها شکنجه و انفرادی، ظلمی آشکار و نقض فاحش حقوق بشر است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، فاضل بهرامیان و مهران بهرامیان هم اکنون در سلول انفرادی زندان دستگرد اصفهان در معرض خطر اجرای حکم اعدام قرار دارند.

به گزارش منبع مطلع، این دو زندانی چهار روز است که با خانواده های خود هیچ تماسی نداشته و خانواده ها در بی خبری و نگرانی از آخرین وضعیت عزیزانشان به سر می برند.

روز ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، فاضل و مهران بهرامیان که به اتهام «محاربه و اقدام علیه امنیت ملی» به اعدام محکوم شده اند، به سلول انفرادی زندان دستگرد اصفهان منتقل شدند.

این درحالیست که به ایشان اجازه تماس و ملاقات با خانواده داده نشده است. در همین روز خانواده های دو زندانی سیاسی احضار و مورد تهدید قرار گرفتند که هیچگونه حرف و اعتراضی نکرده و اخبار مربوط به فرزندانشان را رسانه ای نکنند.

روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، دومین روز است که مردم سمیرم در اعتراض به حکم اعدام و انتقال این دو زندانی دست به اعتصاب زده و مغازه های خود را باز نکردند.

فاضل بهرامیان متولد ۱۳۶۸، متاهل دارای یک پسر دو ساله، مکانیک است و پیش از بازداشت یک تعمیرگاه ماشین سواری داشت که در آن مشغول بود. او برادر مراد بهرامیان است که در سال ۱۴۰۱، در خیزش سراسری با گلوله ماموران امنیتی کشته شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید