سمانه اصغری توسط دادگاه تجدیدنظر به یک سال حبس محکوم شد

سمانه اصغری

حکم یک سال حبس سمانه اصغری، دانشجوی دانشگاه خوارزمی توسط دادگاه تجدیدنظر استان تهران، عینا تایید شد.  او چندی پیش توسط شعبه‌ ۲۹ دادگاه انقلاب به یک سال حبس محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سمانه اصغری از سوی دادگاه تجدیدنظر به یک سال حبس محکوم شد.

بر اساس حکمی که روز شنبه بیست‌ و یکم بهمن‌ ماه توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران صادر و به خانم اصغری ابلاغ شده، وی به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

سمانه اصغری، دانشجوی دانشگاه خوارزمی و فعال حقوق زنان و کودکان، به اتهاماتی که بسیاری آنها را بی‌اساس و ناعادلانه می‌دانند، به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است. تایید این حکم توسط دادگاه تجدیدنظر استان تهران، ظلم و بی‌عدالتی را به وضوح نشان می‌دهد.

سمانه اصغری، دانشجوی دانشگاه خوارزمی چندی پیش توسط شعبه‌ ۲۹ دادگاه انقلاب به یک سال حبس محکوم شده بود.

سمانه اصغری روز پنجشنبه بیست و سوم شهریورماه، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود در تهران بازداشت و روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه، با تودیع وثیقه از زندان قرچک ورامین آزاد شد.

خانم اصغری، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه خوارزمی و ساکن تهران در مهرماه ۱۴۰۱ و در رابطه با اعتراضات سراسری بازداشت شد. وی در اسفند همان سال، توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به هجده سال و سه ماه حبس محکوم و نهایتا در اردیبهشت سال جاری به دنبال صدور بخشنامه «عفو» از زندان قرچک ورامین آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید