برگزاری جلسه دادگاهی فعالین صنفی فرهنگیان گیلان در رشت 

انوش عادلی، محمود صدیقی پور، عزیز قاسم زاده، تیمور باقری کودکانی، طهماسب سهرابی، غلامرضا اکبرزاده باغبان، علی نهالی، محمدجواد سعیدی و جهانبخش لاجوردی

جلسه رسیدگی به اتهامات علی نهالی، تیمور باقری کودکانی، جواد سعیدی ، طهماسب سهرابی ، انوش عادلی، جهانبخش لاجوردی، غلامرضا اکبرزاده با حضور آقای رامین صفرنیا وکیل، در دادگاه انقلاب رشت برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲، ساعت ٩ صبح در شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت جلسه رسیدگی معلمان آقایان: علی نهالی، تیمور باقری کودکانی، جواد سعیدی ، طهماسب سهرابی ، انوش عادلی، جهانبخش لاجوردی، غلامرضا اکبرزاده با حضور آقای رامین صفرنیا وکیل، برگزار شد.

در این جلسه، به اتهامات فعالین صنفی فرهنگیان گیلان مبنی بر “اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت و برگزاری تجمعات صنفی و تمرد” رسیدگی شد.

لازم به یادآوری است، برگزاری راهپیمایی یا تجمع در جلوی اداره کل آموزش و پرورش به موجب اصل٢٧ قانون اساسی جرم نمی باشد و دفاعیات توسط معلمان و وکیل به صورت لایحه ارائه شد.

لازم به ذکر است که روز تجمع  نه تنها هیچ گونه اخلالی در ایاب و ذهاب شهروندان ایجاد نشده و شکایتی مبنی بر خلل در امور هم در این پرونده ثبت نشده است.

همچنین  از سه نفر معلمان که در حال گذراندن محکومیت یک ساله شان در زندان لاکان رشت به سر می برند فقط آقای عادلی که در مرخصی بودند از خود دفاع کردند، آقای صدیقی پور و آقای قاسم زاده  در جلسه رسیدگی حضور نداشتند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید