آزادی موقت یک شهروند در زاهدان/ کماکان سه شهروند در بازداشتگاه به سر می برند

حمیدرضا کوهکن،علی اکبر کوهکن و حارث خروط

علی اکبر کوهکن شهروند ساکن زاهدان با قرار تامین از بازداشتگاه اداره اطلاعات آزاد شد. کماکان سه شهروند دیگر که در این پرونده بازداشت شده بودند در بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، علی اکبر کوهکن شهروند ساکن زاهدان با قرار تامین از بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر آزاد شد. همزمان حمیدرضا کوهکن و همسرش (نام کوچک نامشخص) نارویی و حارث خروط، نوجوان ۱۶ ساله، علیرغم گذشت ده روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشت به سر می برند.

بر اساس این گزارش، آقای کوهکن با قرار تامین از بازداشتگاه اداره اطلاعات زاهدان آزاد شده است.

از سوی دیگر حمیدرضا کوهکن و همسرش (نام کوچک نامشخص) نارویی و حارث خروط نوجوان ۱۶ ساله، علیرغم گذشت ده روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت به سر می برند.

در این گزارش آمده است که حمیدرضا کوهکن در سلولی های انفرادی بازداشتگاه اداره اطلاعات نگهداری می شود و همسر وی نیز در بند زنان زندان زاهدان است.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه آنها اطلاعی حاصل نشده است.

این شهروندان روز سه شنبه هفدهم بهمن توسط نیروهای امنیتی در زاهدان بازداشت شدند.

حمیدرضا کوهکن و همسرش خانم آ. نارویی، پدر و مادر سه فرزند هستند. از میان این فرزندان، الیاس و بنیامین کوهکن در تاریخ ١٣ دی ماه ١۴٠١ و ادریس در تاریخ ١٩ شهریور ماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند و همچنان در زندان زاهدان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید