انتقال سهیل بابادی به اندرزگاه ۱۰ زندان رجایی شهر

سهیل بابادی زندانی سیاسی محبوس در بند یک زندان رجائی شهر کرج روز گذشته، دوشنبه ۱۸ آبان ماه به اندرزگاه ۱۰ زندان رجایی شهر منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، یک منبع آگاه در گفتگویی با کمپین در خصوص بند ۱۰ زندان رجایی شهر گفته “اندرزگاه ۱۰ از بندهای جدید در زندان رجایی شهر است که امکاناتش تکمیل نیست و می توان از بد ترین بند های زندان نام برد، افراد جدید الورود را معمولا به آنجا انتقال می دهند. این بند زندان «بند بدون دود» نامگذاری شده که سیگار در آن نایاب است ولی مانند مواد مخدر از سوی مسوولین و پرسنل به داخل بند قاچاق می شود و هر نخ سیگار در آن از ۵ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد، می توانید در آمد زندانبان را فقط از این یک فقره حساب کنید”
«سهیل بابادی» در اول خرداد ماه ۱۳۹۱ به دلیل نوشتن جملات طنز در صفحه فیس بوک “کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان” بازداشت و به اتهام توهین به مقدسات در دادگاه کیفری استان به ۵ سال حبس محکوم شد.
«سهیل بابادی» به تازگی به اتهام «توهین به رهبر جمهوری اسلامی» و «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» به ۷ سال زندان دیگر محکوم شد.
این زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج تا کنون پس از گذشت بیش از چهل ماه از بازداشت و صدور احکام اولیه پرونده های خود علیرغم از مشکلات کلیوی ازجمله «عفونت کلیه» و «سنگ کلیه»، تا کنون از اعزام نامبرده جهت درمان به مراکز درمانی خارج از زندان از سوی مسوولین ممانعت به عمل آمده و همچنان در بلاتکلیفی در خصوص حکم نهایی به سر می برد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید