نرگس منصوری، فعال سیاسی، در پرونده‌ای جدید به سه سال حبس تعزیری محکوم شد

نرگس منصوری

نرگس منصوری فعال سیاسی و از امضاکنندگان بیانیه “۱۴ تن” برای استعفای علی خامنه‌ای توسط دادگاه انقلاب تهران به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمد مقیمی، وکیل دادگستری، در شبکه اجتماعی “ایکس” از صدور حکم سه سال حبس تعزیری برای نرگس منصوری، فعال سیاسی، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب خبر داد.

به گفته آقای مقیمی، این حکم در غیاب وکیل و به اتهام “تبلیغ علیه نظام” صادر شده است.

این وکیل دادگستری با اشاره به تهدید نرگس منصوری به مرگ توسط “هادی محمدی”، افسر جانشین زندان، مسئولیت جان این زندانی سیاسی را بر عهده کل نظام و در راس آن علی خامنه‌ای دانست.

نرگس منصوری پیشتر در اعتراض به انتساب اتهامات متعدد به خود گفته بود: “در حالی که اکنون با پنج محکومیت قطعی روبه‌رو هستم، مقامات در حال گشودن ششمین پرونده بر علیه من هستند و از آزادی‌ام جلوگیری می‌کنند.”

خانم منصوری از امضاکنندگان بیانیه “۱۴ تن” برای استعفای علی خامنه‌ای است. او در اردیبهشت سال گذشته توسط مأموران وزارت اطلاعات بازداشت و در مرداد ۹۸ نیز به اتهام‌های “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت” و “تبلیغ علیه جمهوری اسلامی” به شش سال زندان و دو سال محرومیت از فعالیت سیاسی و اجتماعی محکوم شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید