بلاتکلیفی داوود حدادی و فردین چیره نژاد در زندان دهدشت پس از ۱۲ روز

داوود حدادی و فردین چیره نژاد

داوود حدادی و فردین چیره نژاد، شهروندان اهل شهرستان بهمئی، علیرغم گذشت دوازده روز از زمان بازداشت، کماکان در زندان دهدشت به صورت بلاتکلیف به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، داوود حدادی و فردین چیره نژاد، دو شهروند از شهرستان بهمئی، دوازده روز است که در زندان دهدشت به سر می‌برند و وضعیت آنها همچنان بلاتکلیف است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این دو شهروند خبر بازداشت آنها را تأیید کرد و گفت: “با وجود گذشت دوازده روز از زمان دستگیری، آقایان حدادی و چیره نژاد هنوز در زندان دهدشت هستند و تاکنون هیچ اطلاعی از اتهامات آنها به دست نیامده است.”

حدادی و چیره نژاد در تاریخ بیست و هشتم بهمن ۱۴۰۲ توسط نیروهای امنیتی در محل کار آقای چیره نژاد بازداشت و به زندان منتقل شدند.

داوود حدادی سابقه بازداشت و برخورد قضایی به دلیل فعالیت‌های خود را دارد. او همزمان با اولین سالگرد جانباختن مهسا (ژینا) امینی توسط نیروهای امنیتی در شهرستان بهمئی بازداشت شده بود و در نهایت در هفدهم مهرماه با تودیع وثیقه از زندان دهدشت آزاد شد.

تاکنون مقامات قضایی هیچ توضیحی درباره دلیل بازداشت و اتهامات این دو شهروند ارائه نداده‌اند.

خانواده‌های حدادی و چیره نژاد نگران وضعیت سلامتی و بلاتکلیفی آنها هستند و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط آنها شده‌اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید