امیرنصر آزادانی در اعتراض به انتقال به سلول انفرادی، دست به اعتصاب غذا زد

امیرنصر آزادانی

امیرنصر آزادانی، از متهمان پرونده موسوم به خانه اصفهان که به ۱۵ سال حبس محکوم شده است، به سلول انفرادی منتقل شده و در اعتراض به این اقدام، اعتصاب غذا کرده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آقای آزادانی در روز پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، به سلول انفرادی منتقل شده است.

حساب کاربری امیرنصر آزادانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز ۱۶ فروردین، امیرنصر آزادانی با دستور وزارت اطلاعات به سلول انفرادی منتقل‌شده و او در اعتراض به این عمل دست به اعتصاب غذا زده است.»

مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی، سه تن از دیگر متهمان این پرونده بودند که اعدام شدند.

علت انتقال او به انفرادی، فعالیت صفحات مجازی وی و ارسال پیام به بیرون از زندان عنوان شده است.

آزادانی در پیام نوروزی خود گفته بود: «درود خدمت هموطنان عزیزم، قبل از هر چیز لازم می‌دونم بابت حمایت‌ها ازتون تشکر کنم و امیدوارم که روزی برسه تا این همه محبت رو جبران کنم.

همونطور که می‌دونید بیش از یک سال و نیمه که من زندانم و دو تا نوروز رو دور از خانواده‌ام و شما هستم. از طرفی هم صفحات مجازیم رو حین دستگیری از دست دادم و این باعث شد که تریبونی برای دادخواهی نداشته باشم. حالا تصمیم گرفتم این پیج رو بسازم بلکه راهی باشه برای ارتباطم با هوادارهام و اعتراضم به حبس ناعادلانه‌ای که مدت‌هاست در حال از بین بردن بهترین دوران جوونی منه. امیدوارم سال خوبی داشته باشید و با آرزوی آزادی برای همه بی‌گناهان.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید