تتلو به حبس و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد

امیرحسین مقصودلو و الهام رحیمی‌فر

در پی برگزاری جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، ملقب به تتلو، وی به حبس و مجازات‌های تکمیلی محکوم شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، الهام رحیمی‌فر، وکیل مدافع تتلو، با تایید این خبر، از جزئیات احکام صادره خودداری کرد، اما گفت: «موکل ایشان به حبس‌های طویل‌مدت و کوتاه‌مدت محکوم شده و مجازات‌های تکمیلی هم دارد.»

بر اساس گزارش‌ها، اتهامات تتلو شامل مواردی همچون: تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتوای مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران و فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام می باشد.

گفتنی است جلسات دادگاه رسیدگی به این پرونده از ۱۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شده بود.

تتلو که پیشتر نیز سابقه برخورد قضایی به دلیل فعالیت‌های خود را داشته، در آذرماه سال ۱۴۰۲ توسط پلیس ترکیه به ایران منتقل و بازداشت شده بود.

حکم صادره برای این خواننده جنجالی، بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال داشته است.

حکم صادره برای تتلو قطعی نیست و امکان اعتراض به آن وجود دارد.

جزئیات دقیق احکام صادره، از جمله مدت زمان حبس و نوع مجازات‌های تکمیلی، هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.

این پرونده به دلیل شخصیت خاص متهم و اتهامات سنگینی که به او وارد شده، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید