ادامه بی خبری و نگرانی از وضعیت بهنام موسیوند

از وضعیت بهنام موسیوند که در روز ۱۲ بهمن به همراه چند فعال مدنی دیگر در ایران از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است، اطلاع مشخصی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، بهنام موسیوند روز ۱۲ بهمن، به همراه چند فعال مدنی دیگر طی یک عملیات سراسری در سایر نقاط ایران از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و با گذشت ۸ روز از وضعیت این زندانی هیچ اطلاعی مشخصی از محل نگهداری وی در دست نیست.

یک منبع آگاه در رابطه با این زندانی سیاسی به گزارشگر کمپین گفت: «بهنام دچار عارضه قلبی است و  دارو مصرف می کند به همراه نداشتن داروهای  قلبیش از زمان بازداشت تا کنون موجب نگرانی خانواده و نزدیکانش شده است.»

این منبع در ادامه گفت: «با توجه به پیگیری های خانواده تاکنون اطلاعی دقیقی از محل بازداشت او بدست نیامده است، قوه قضاییه مسئولیت بازداشتش را به عهده نمی گیرد و از محل نگهداری وی اظهار بی اطلاعی می کند. با توجه به  پیگیری های انجام شده احتمال می رود که او در یکی از خانه های امن سپاه نگهداری می شود.»

این زندانی سیاسی آخرین بار در۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۳ به همراه « آرش صادقى»، «گلرخ ابراهیمی ایرایی»، »نوید کامران» از سوی «قرارگاه ثارالله اطلاعات سپاه» در محل کار بازداشت شده بود.

«بهنام موسیوند» فعال سیاسی و مدنی پیش تر درصبح روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ جهت سپری کردن ۱۲ ماه محکومیتش ، خود را به زندان اوین معرفی کرده بود.

گفتنی است،  این فعال مدنی روز  چهارشنبه دهم خردادماه ۱۳۹۶،  با پایان محکومیت از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید