انتقال محمود صالحی فعال کارگری به اداره اطلاعات شهر سنندج

«محمود صالحی» فعال کارگری و عضو «کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکل‌های کارگری»که در روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، در شهر سقز بازداشت شده بود به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،این فعال کارگری که ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه عصر روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ در پی حمله نیروهای لباس شخصی به منزلش در شهرستان سقز بازداشت شده بود ، ازسوی اداره اطلاعات شهر سقز شب گذشته به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده است.
یک منبع مطلع از وضعیت این فعال کارگری به «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفت ” روز گذشته ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ پس از انتشار عکسهایی از سوی محمود صالحی در صفحه فیسبوک که حاکی از به پیشواز رفتن مراسم روز جهانی کارگر اول ماه مه بود ،درساعت ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه عصر، در پی حمله نیروهای لباس شخصی به منزل وی در شهرستان سقز،و تفتیش کامل منزل و ظبط کامپیوتر و پرونده‌های شخصی این فعال کارگری ، او را بازداشت و به اداره اطلاعات شهر سقز منتقل نموده اند”.
این منبع آگاه در ادامه افزود “پرونده سازی، حکم بازداشت و تفتیش منزل از سوی اداره اطلاعات شهر تهران صادر شده است” .
از علت بازداشت و اتهامات وارده بر این فعال کارگری در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست.
همچنین روز گذشته ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴«عثمان اسماعیلی» عضو «کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد»،«ابراهیم مددی» و «داوود رضوی» دو تن از رهبران سندیکای شرکت واحدنیز از سوی مامورین اطلاعات و لباس شخصی بازداشت شده اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید