با پایان مرخصی چهار روزه، میثم محمدی به زندان اوین بازگشت + عکس

«میثم محمدی» زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین با اتمام مرخصی چهار روزه روز شنبه ۱۰ بهمن ماه سال جاری به زندان اوین بازگشت.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از کلمه، اواسط دی ماه سال ۱۳۹۴« میثم محمدی» روزنامه‌نگار و از کارمندان بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید بهشتی برای اجرای ۴ سال حکم خود به بند ۸ زندان اوین منتقل شد.
وی که برای تکمیل پرونده احضار شده بود به طور ناگهانی بازداشت و راهی قرنطینه شده و پس از چند روز جهت اجرای حکم به بند ۸ زندان اوین منتقل شد.
«میثم محمدی» از کارمندان بنیاد شهید بهشتی اسفند ماه سال ۸۹ در پی حمله نیروهای اطلاعات به دفتر بنیاد شهید بهشتی بازداشت و پس از دو ماه آزاد شد. وی پس از آن با رای دادگاه انقلاب و با استناد به ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به ۴ سال حبس تعزیری و ۵ سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه‌ها و فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ای محکوم شد.
«میثم محمدی» پیش از این از اساتید دانشگاه بود که بعد از انتخابات در دفتر بنیاد شهید بهشتی مشغول به فعالیت بود. از سوابق وی پیش از انتخابات می توان به همکاری با بیت «آیت‌الله صانعی» نیز اشاره کرد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید