دادگاه ابراهیم مددی فعال کارگری برگزار نشد

دادگاه «ابراهیم مددی» نایب رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد، امروز سوم اسفند ماه برگزار نشد. این فعال کارگری به دلیل بیماری و گواهی پزشکی نتوانست در دادگاه حاضر شود و با درخواست وکیل و موافقت قاضی، دادگاه به زمان دیگری موکول شد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد، ابراهیم مددی نایب رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه که قرار بود امروز سوم اسفندماه، توسط دادگاه انقلاب شعبه ۲۶ بخاطر فعالیت های سندیکایی و کارگری مورد محاکمه قرار گیرد، بعلت بیماری و شرایط بد جسمانی و گواهی پزشک مبنی بر استراحت مطلق نتوانست در دادگاه حاضر شود و بنابر درخواست وکیل ایشان آقای صالح نکیبخت و موافقت قاضی قرار شد دادگاه در نوبتی دیگر انجام شود.
 
بنابر اظهارات آقای صالح نیکبخت با توجه به روزهای پایانی سال به احتمال زیاد دادگاه بعدی آقای ابراهیم مددی به فروردین ماه سال آینده موکول خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که ابراهیم مددی و داود رضوی از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد در نیمه های شب ۹ اردیبهشت ماه سال جاری در منازل مسکونی شان توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و با قرار کفالت صد میلیونی بعد از ۲۲روز بازداشت از انفرادی های بند ۲۰۹زندان اوین آزاد شدند.
 
داود رضوی در همین شعبه ۲۶ دادگاه انتقلاب در ۲۳ دی ماه سال جاری بخاطر فعالیت های سندیکایی مورد محاکمه قرار گرفت و به ۵سال حبس تعزیری محکوم گردید

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید