احضار محمد مظفری به دادگاه + احضاریه

«محمد مظفری» فعال مدنی و عضو «سازمان دانشجویان و دانش‌آموختگان جبهه ملى ایران» که پیش تر در روز یکشنبه ۲۱ تیر ماه با قید وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی از بند ۸ زندان اوین آزاد شد، با دریافت احضاریه ای به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب احضار شده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دادگاه این عضو «سازمان دانش‌آموختگان جبهه ملی ایران» بنا بر احضاریه ارسال شده در ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی «ابولقاسم صلواتی» برگزار خواهد شد.
نیروهای اطلاعات سپاه، پیش تر ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، به منزل این فعال مدنی در تهران یورش برده و وی را بازداشت کردند.
ماموران اطلاعات در زمان بازداشت «محمد مظفری»، پس از گردآوری مقادیر زیادی مدارک، کتاب، نوشته‌های شخصی، موبایل و رایانه متعلق به وی را نیز ظبط و با خود برده بودند.
«محمد مظفری» هنرمند، خواننده و ترانه‌سراست. پیش تر سایت ملیون ایران در خصوص وی نوشته: “در ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، حدود ۲۰ نفر از ماموران سپاه با ظاهری داعشی به خانه آقای محمد مظفری ۲۶ ساله، هوادار مصدق و از مدافعان حقوق بشر که خواننده و ترانه‌سراست، ریخته ایشان را بازداشت نموده و اموال الکترونیکی، موبایل‌ها، کتب و جزوات موجود در خانه ایشان را ضبط و ساکنان خانه را در صورت مصاحبه با رسانه‌ها تهدید به مجازات نموده‌اند. در اثر این بازداشت مادر آقای محمد مظفری سکته قلبی نموده و راهی بیمارستان شده است. پدر ایشان بازنشسته و از کار افتاده است.”
این فعال مدنی در زمان بازداشت خود در روز چهارشنبه ۱۰تیرماه ۱۳۹۳، به علت فشار های عصبی دچار افت شدید فشارشد و به بهداری زندان اوین منتقل گردید.
همچنین در روز یکشنبه ۱۰ خرداد و روز دوشنبه ۱۱ خردادماه ۱۳۹۴، به دلیل بیماری حاد گوارشی، در مجموع دو بار به بهداری زندان اوین منتقل شده بود.
یک منبع آگاه در خصوص احضار مجدد این فعال مدنی به دادگاه در اردیبهشت ماه سال آینده گفته ” این فعال مدنی از سوی مسوولین به “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی ” ، ” تبلیغ علیه نظام، “توهین به روحانیون”، “دیدار با خانواده زندانیان سیاسی”و همیاری با “مادران پارک لاله” و انتشار اخبار آنها قید شده است.”

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید