آرش صادقی پس از یک دادرسی غیرعادلانه؛ در دادگاهی چند دقیقه‌ای بدون حضور وکیل محاکمه شدم

«آرش صادقی» فعال مدنی در آخرین مصاحبه‌ای که داشته گفته است محاکمه او در دادگاهی چند دقیقه‌ای و بدون حضور وکیل انجام شده و حکم سنگین حبس برایش صادر شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، به تازگی پرونده «آرش صادقی»، «گلرخ ایرایی»، «نوید کامران» و «بهنام موسیوند» چهار فعال مدنی، به واحد اجرای احکام دادسرای مقدس زندان اوین ارجاع شده و اکنون در آستانه اجرای حکم، «آرش صادقی» از روند بازداشت، اتهام‌ها و جریان محاکمه و دادرسی غیرعادلانه خبر داده است.

این فعال مدنی در گفتگویی صوتی با «رادیو فرهنگ» ضمن اشاره به روند ناعادلانه دادرسی و چگونگى برگزارى دادگاه، دستگیرى‌هاى پیشین خود در سال‌هاى اخیر، از نحوه پوشش خبرى گزارش‌های مربوط به فعالین از سوی برخی از رسانه‌ها و نهادهای مدافع حقوق بشر انتقاد کرده است.

«آرش صادقی»، «گلرخ ایرایی»، «نوید کامران» و «بهنام موسیوند» در دادگاه بدوی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «صلواتی» محاکمه و در مجموع به تحمل ۲۴ سال زندان شدند. حکم آنها سپس در دادگاه تجدیدنظر در شعبه ۵۴ عینا تایید شد و به تازگی نیز به اجرای احکام دادسرای مقدس واقع در زندان اوین ارسال شد.

فایل صوتی کامل گفتگوی «آرش صادقی» با «سعید اوحدی» را در اینجا بشنوید.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید