یاسین رامین بازداشت شد

«یاسین رامین»، همسر «مهناز افشار» و فرزند ارشد «محمدعلی‌ رامین » که در زمان «محمود احمدی‌نژاد» معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بود، بازداشت شد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دادستان تهران صبح امروز از بازداشت متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد و گفت که پرونده با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است و متهم به دلیل عدم توانایی تودیع وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.
 
به گزارش ایسنا، «تبیان» با این مقدمه نوشت: عباس جعفری دولت آبادی، نامی از این متهم نبرده است اما رسانه‌های مختلف از چند روز قبل با انتشار خبر ممنوع‌الخروجی همسر مهناز افشار به دلیل مسائل مالی مرتبط با هلال احمر، نگاه‌ها را به سمت یاسین رامین گرداندند و امروز هم با انتشار این خبر، همگی به صراحت نوشتند که شوهر مهناز افشار و فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت احمدی‌نژاد بازداشت شده است.
 
جواد فلاح، مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرگزاری ایسنا با بیان اینکه شرکت «رشد» متعلق به سازمان تدارکات هلال احمر به تهیه دارو و تجهیزات از آلمان کمک می‌کرد، گفت “به دلیل مشکلات و اختلافی که در زمان مدیرعامل وقت این شرکت ایجاد شد، کار این شرکت متوقف شده است و در حال حاضر قانون پیگیر مباحث مطرح شده در آن زمان است.”+
 
رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونان و مشاوران رئیس سازمان هلال احمر بوده است.
 
 
 
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید