وضعیت بحرانی آرش صادقی و انتقال مجدد وی به بهداری زندان

آرش صادقی در سی‌وپنجمین روز از اعتصاب خود در بند هشت زندان اوین به‌سر می‌برد، وی از هفته گذشته چندین مرتبه دچار بی‌هوشی شده و در بهداری زندان زیر دستگاه اکسیژن قرار داشته است.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آرش صادقی زندانی سیاسی بند هشت زندان اوین شب گذشته بر اثر تپش قلب شدید و تنگی تنفس حاد مجددا به بهداری منتقل شد. و حدود یک ساعت و نیم با دستگاه اکسیژن تحت مراقبت بوده است.
 
یک منبع مطلع در این باره به کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی گفت که این زندانی سیاسی را حوالی هفت صبح به بند باز گردانده شد، اما مجدد برای گرفتن آزمایش خون او را به بهداری منتقل کردند.
 
گفتنی است آرش صادقی که در ۳۵روز از اعتصاب غذا به سر میبرد که همراه با افت فشار ،کاهش وزن شدید، مشکلات کلیوی و معدوی و تپش قلب و تنگی تنفس و همچنین کاهش قدرت تکلم است.
 
همچنین بهداری برای این زندانی سیاسی دستور انتقال و بستری در بیمارستان را صادر نموده اما آرش صادقی مشروط به نپوشیدن لباس زندان و نزدن دستبند و پابند و همچنین داشتن امکانات ملاقات حاضر است به بیمارستان اعزام شود.
 
گفتنی است تا کنون مسئولین زندان اوین هیچ گونه واکنشی نسبت به وضعیت وخیم آرش صادقی و خواسته های او نشان نداده اند.
 
این کنشگر مدنی زندانی که خود مشغول تحمل ۱۹ سال محکومیت حبس است، از روز سوم آبان‌ماه در اعتراض به بازداشت همسرش گلرخ ابراهیمی ایرایی جهت تحمل ۶ سال حبس، دست به اعتصاب غذا زده است.
 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید