بازگشت خسرو منصوریان از بیمارستان به زندان+عکس

«خسرو منصوریان» زندانی سیاسی زندان اوین که در شب روز سه شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ به علت ناراحتی قلبی به بیمارستان منتقل شده بودروز سه شنبه ۵ خرداد ماه ۱۳۹۴ علی‌رغم به اتمام نرسیدن دوره درمان و برخلاف نظر پزشکان به زندان اوین بازگردانده شده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی سیاسی ۷۲ ساله و عضو نهضت آزادی ایران که در پی حمله قلبی از زندان اوین به بیمارستان انتقال داده شده بود، سه شنبه ۵ خرداد ماه ۱۳۹۴ از سوی شماری از ماموران امنیتی و در فضایی پر تنش به زندان اوین بازگردانده شد.
«خسرو منصوریان»، مدیر موسسه توانیاب و احیاء ارزش ها است که با ابلاغ حکم سال ۱۳۸۰به زندان اوین منتقل شد. منصوریان که مدیر انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی است، برای تحمل حکمی ده ساله به زندان اوین احضار شد.
«خسرو منصوریان» کار‌شناس ارشد مددکاری و بنیانگذار چندین مرکز مددکاری و مردم نهاد به منظور توان بخشی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله انجمن حمایت از کودکان آسیب دیده از ایدز و انجمن احیای ارزش‌ها بوده و نقش مهمی در پشتیبانی و حمایت از گروه‌های آسیب دیده اجتماعی داشته است. وی بیش از هجده سال است که با سرپرستی این دو مجموعه به دنبال کاهش دردها و مشکلات قشرهای آسیب دیده اجتماعی از جمله کودکان خیایانی است.
این فعال اجتماعی پیش از انقلاب اجازه دریافت وجوهات شرعی از سوی آیت الله طالقانی را کسب کرده بود و در دو سال اول انقلاب سمت معاونت اجتماعی شهرداری تهران را برعهده داشت.
در تمام این سال‌ها علی رغم فعالیت‌های وی در جریان دو زلزله طبس و بم، به دلیل گرایشات سیاسی وعضویت وی در شورای مرکزی نهضت آزادی، فعالیت‌های او همواره از سوی نهادهای امنیتی دچار محدودیت شدو همچنین نهادهای امنیتی با توقیف گذرنامه وی از حضور او در سمینار‌ها و کنفرانس‌های بین الملی پیرامون آسیب‌های اجتماعی جلوگیری نمودند.

KHOSRO 2_KAMPEIN.INFOKHOSRO_KAMPEIN.INFO

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید