انتقال علی معزی از سلول انفرادی به بند عمومی

روز دوشنبه ۱۱ خرداد ماه زندانی سیاسی «علی معزی» پس از گذشت نزدیک به ۵ روز بازداشت در سلولهای انفرادی به بند عمومی زندان مرکزی کرج باز گردانده شده است .
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،این زندانی سیاسی در طی چند روز گذشته تحت فشارها و اذیت و آزارها و محدودیتهای غیر انسانی زندانبانان قرار داشت .
وی در طول روز تنها ۳ مرتبه حق استفاده از سرویس بهداشتی را داشته و از استحمام محروم بوده است.
منابع مطلع و آگاه در زندان از نگهداری وی در سلولی کوچک وکثیف که بیشتر به نگهداری حیوانات شباهت داشت گزارش داده بودند.
پس از انتقال این زندانی سیاسی به سلولهای انفرادی وی خواستار علت انتقال خود به سلولهای انفرادی شده است که گفته شده است این انتقال به دستورقضایی انجام شده است.
«علی معزی» صبح روزدوشنبه ۱۱ خرداد ماه۱۳۹۴ پس از گذشت نزدیک به ۵ روز بازداشت در سلولهای انفرادی به بند عمومی زندان مرکزی کرج باز گردانده شده است .
محکومیت این زندانی سیاسی در ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۴ به پایان می رسد.
اما بازجویان وزارت اطلاعات با پرونده سازی های جدید و ارجاع این پرونده سازی ها به شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج به ریاست قاضی «آصف حسینی»در حال طرح و برنامه ریزی احکام جدیدبرای این زندانی سیاسی هستند.
پیش تر درروز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ «علی معزی» جهت رسیدگی به پرونده و اعزام به دادگاه فراخوانده شد، اما وی با غیر قانونی و نا مشروع خواندن این دادگاه از رفتن به دادگاه امتناع ورزید. با اصرار های مکرر پس از رجوع وی به قسمت اعزام به دادگاه وی به صورت کتبی دادگاه خود را نامشروع خواند.
پس ار گذشت دقایقی این زندانی سیاسی از سوی ۵ مامور و یک سرگرد مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفت.
در طی این ضرب و شتم وحشیانه پیشانی وی به علت برخورد با نرده های آهنی داخل راهرو شکاف برداشته و منجر به خونریزی شدید می شود.
سپس با ضربه های پی در پی باتوم وی را به زمین انداخته و به دست و پای این زندانی سیاسی دستبند زده و او را کشان کشان سوار بر خودرویی کرده و به شعبه ۱ دادگاه کرج به ریاست قاضی «آصف حسینی» منتقل کرده اند.
این زندانی سیاسی در شرایط بسیار بد جسمی حاصله از ضربه های باتوم ،شکستگی پیشانی و خونریزی ، مورد تهدید قاضی «آصف حسینی»قرار گرفت و در پایان دادگاه، وی به زندان مرکزی کرج یازگردانده و در اجرای احکام، حکم صادره به وی ابلاغ گردیده و از این زندانی سیاسی خواسته شد که حکم مربوطه ۱ سال زندان را امضا نماید .
این زندانی سیاسی اعلام نمود که نسخه ای از حکم صادره را به وکیل و یا خانواده وی ارسال کرده و از آنها امضا بخواهند و از انجام این کار خودداری کرده است. ماموران دادگاه اعلام نموده اند که حکم صادر شده به هیچکس ارسال نخواهد شد.
پیش تر این زندانی سیاسی به دلیل شرکت در مراسم خاکسپاری زندانی سیاسی علی صارمی و محسن دکمه چی دستگیر و بیش از ۴ سال است که در زندان می باشد.
او همچنین به دلیل حضور ۲ فرزندش در شهر اشرف تحت فشارهای شدیدی قرار دارد.
این زندانی سیاسی از بیماری سرطان پروستات ، بیماری کلیوی و سایر بیماریها رنج می برد و هنگامی که در حال معالجه بیماری سرطان پروستات خود بود دستگیر و از آن زمان تاکنون از درمان جدی وی خوداری می کنند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید