انقال بهنام ابراهیم زاده از سلول انفرادی به بند یک زندان رجایی شهر کرج

«بهنام ابراهیم‌زاده» فعال کارگری و حقوق کودکان کار و خیابان که درساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۱۰ خردادماه سال جاری در پی درگیری لفظی با «نجم الدین حسینی » ریاست بند دارالقران که به درگیری فیزیکی نیز انجامید به سلول انفرادی منتقل شده بود، ظهر روز شنبه ۱۶ خرداد ماه از سلول های انفرادی به بند یک زندان رجایی شهر منتقل شده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی،در پی ضرب و شتم «بهنام ابراهیم‌زاده» و انتقال این زندانی سیاسی به سلول های انفرادی درساعت ۱۰صبح روز یکشنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۴، وی دست به اعتصاب غذا زده و انتقال این فعال کارگری از سلول های انفرادی به بند یک زندان رجایی شهرکرج درحالی صورت گرفته است که وی از لحاظ جسمانی بسیار ضعیف و بیمار شده است.
علت درگیری صورت گرفته و انتقال بهنام ابراهیم زاده به سلول های انفرادی در روز یکشنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۴، تنها تهدیداتی بوده است که از سوی«سید نجم‌الدین حسینی»، مسوول بند دارالقرآن که داماد «امیریان» رییس بند دارالقران نیز است به علت رسانه ای شدن اخبار مرتبط با این بند بوده که «بهنام ابراهیم زاده» را عامل آن می دانسته است.
پیش تر «بهنام ابراهیم‌زاده» از سوی «سید نجم‌الدین حسینی»، بار‌ها جهت انتقالش به بند زندانیان خطرناک و محکوم به اعدام، مورد تهدید قرار گرفته بود و هر بار نیز از اعزام درمانی این زندانی به بیرون از زندان ممانعت کرده است.
این زندانى سیاسى و فعال حقوق کودکانِ کار که نزدیک به پنج سال در زندان به سر مى برد، ابتدا در خردادماه ۱۳۸۹بازداشت و به ۵ سال حبس و پس از بازگشایى پرونده جدید و محاکمه در دى ماه سال ۱۳۹۳به نه سال ونیم زندان مجدد محکوم شد.
وى پس از ابلاغ حکم جدید، در بند ٢٠٩ زندان اوین بازجویى و سپس به قرنطینه زندان رجایى شهر انتقال و با تصمیم مسئولین زندان به بند دارالقرآن منتقل شدو در حال حاضر از سلول های انفرادی به بند یک زندان رجایی شهر منتقل شده است.
«بهنام ابراهیم‌زاده» از درد شدید و آرتروز گردن و همچنین پیش تر از وضعیت بینایی و سوزش چشمانش رنج می برد.
وی برخلاف اصل تفکیک جرائم به بند یک زندان رجایی شهر کرج که زندانیان سیاسی در آن به همراه زندانیان جرائم غیرسیاسی و بعضا خطرناک نگهداری می شوند منتقل شده است.

«نیما ابراهیم زاده» فرزند این زندانی سیاسی به بیماری سرطان خون مبتلاست و این موضوع بر نگرانی ها و شرایط روحی این فعال کارگری افزوده است .

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید