ادامه بی‌خبری از وضعیت علی یونسی، دانشجوی بازداشت شده

از وضعیت علی یونسی، دانشجوی بازداشت شده توسط نیروهای امنیتی همچنان اطلاعی در دست نیست. ادامه این بی‌خبری ها موجب نگرانی نزدیکان وی شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، علی یونسی، دانشجوی بازداشتی همچنان بدون تماس با خانواده و نزدیکان خود و همچنین بدون حق اختیار وکیل، در بازداشت به سر می‌برد.

بی‌خبری از وضعیت این دانشجوی بازداشتی، نگرانی ها نسبت به کسب اطلاع از وضعیت سلامتی او را افزایش داده است.

رضا یونسی، برادر علی یونسی روز گذشته ۱۴ اردیبهشت‌ماه ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نگهداری برادرش علی یونسی گفت: “۲۴ روز گذشت دیروز و امروز، ۱۳و۱۴ اردیبهشت، پدرم به دادسرای زندان اوین مراجعه کرد اما به داخل راهش ندادند. مشخص نیست به دنبال چه داستانی هستند که بعد از ۲۴ روز، اجازه نمیدن برادرم حتی تلفن بزنه به خانواده که بدونیم سالم است. در این وضعیت کرونا هر روز باید به هر جایی بروند تا شاید خبری از برادرم بگیرند. در شرایطی که مدارک شناسایی، کارت بانکی، موبایل و ماشین پدرم را گرفته اند و پس نمی‌دهند”.

نیروهای لباس شخصی روز جمعه ۲۲ فروردین‌ماه ۹۹، علی یونسی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر را به همراه امیرحسین مرادی، دانشجوی فیزیک، بدون ارائه حکم با ضرب و شتم بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

تا لحظه تنظیم این خبر، مشخص نیست این افراد بر اساس چه اتهاماتی بازداشت شدند و تلاش فعالان حقوق بشر و گزارشگران کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در اینباره همچنان ادامه دارد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید