آزادی امیر حسین مرادی با وثیقه چهار میلیارد تومانی /  فرشته همایونفر بعد از ۷۰۴ روز «هجران» تکه‌ای از وجودم را در آغوش گرفتم

بابک پاک‌نیا وکیل امیرحسین مرادی از متهمان اعتراضات آبان ۹۸ از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبرداد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ بابک پاک‌نیا وکیل امیرحسین مرادی از متهمان اعتراضات آبان ۹۸ از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبرداد و اظهار داشت: «مبلغ وثیقه موکل من، مبلغ چهار میلیاردتومان بود که روز شنبه هفته جاری به صورت کامل تودیع شد.»

به گفته‌ی بابک پاک‌نیا از آن جا که امیرحسین مرادی در بیمارستان بستری بوده و تحت مداوای پزشکی قرار داشت، مراحل اداری آزادی او تا امروز (سه‌شنبه) طول کشیده است.

امیرحسین مرادی همچنان در بیمارستان ‌بستری بوده و گفته می‌شود تا یک یا دو روز آینده با صلاحدید پزشکان و اتمام روند درمان معالجه به منزل باز می‌گردد.

احساسات فرشته همایونفر، مادر امیر حسین مرادی

فرشته همایونفر، مادر امیر حسین مرادی، زندانی سیاسی، با انتشار این عکس در صفحه توییتر خود نوشته است: «بعد از ۷۰۴ روز هجران، تکه‌ای از وجودم را در آغوش گرفتم، به امید روزی که دیگر هیچ پدر و مادری چشم براه فرزند دربندشون نباشند»

امیرحسین مرادی از معترضان به افزایش بهای بنزین در آبان ۹۸ بود که در دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی، به اعدام، ۳۸ سال زندان و ۲۲۲ ضربه شلاق محکوم شد. اما آذرماه سال گذشته اعاده دادرسی او در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و قرار است پرونده‌اش مجددا در شعبه دیگری (هم‌عرض) رسیدگی شود. آقای مرادی که به بیماری پسوریازیس مبتلاست، با قرار وثیقه ۴ میلیارد تومانی آزاد شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید