جلسه رسیدگی به اتهامات سه فعال آذربایجانی در دادگاه انقلاب تبریز برگزار شد

یوسف سلحشور و شهروز برزگر، توسط دادگاه انقلاب تبریز احضار و از جهت اتهامات انتسابی نسبت به خود دفاع کردند، دیگر متهم این پرونده به نام آقای محمد مردی، بعلت بستری بودن در بیمارستان در وقت مقرر دادگاه نتوانسته بود در جلسه حاضر و از خود دفاع کند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ دادگاه رسیدگی به اتهامات سه فعال آذربایجانی در دادگاه انقلاب در شعبه های ۱۱۲ و ۱۱۱ دادگاه کیفری دو شهر تبریز برگزار شد.

در جریان جلسه دادگاه یوسف سلحشور و شهروز برزگر به دفاع از اتهام انتسابی پرداخته اند و محمد مردی بعلت بستری بودن در بیمارستان در وقت مقرر دادگاه نتوانسته در جلسه حاضر و از خویش دفاع کند.

لازم به ذکر است  مرداد ماه، همزمان با برگزاری اعتراضات خیابانی در شهر تبریز در حمایت از خواست های ملت عرب الاحواز و تبعیضهای سیستماتیک موجود علیه ملت آذربایجان شاهد ایجاد جو سنگین امنیتی در شهرهای مختلف آذربایجان و دستگیریهای متعدد در برخی شهرها از جمله تبریز بوده ایم.

بنا به اظهارات برخی از بازداشت شدگان تظاهرات دوم مرداد ۱۴۰۰، تعداد افراد بازداشتی تنها در شهر تبریز بیش از ۱۵۰ تن بوده است و صحفه اطلاع رسانی عباس لسانی در اینستاگرام تنها قادر به شناسایی اسامی برخی از بازداشتی ها از جمله پرویز سیابی گرجانی ،نادر صادقیان، یوسف سلحشور، اولدوز قاسمی، محمد محمودی،رضا شهریور ، محمد کاظمی، سیامک کوشی، کریم اسماعیل زاده، فراز فراز معمار آذر، هادی محمدی ،وحید محمدی، حسین قره جه داغی، جواد دهقان، محمد مردی، داوود رحیمی، شاهین برزگر، امیر ستاری، وحید ابهری، مجتبی عبدلی‌ و شهروز برزگر، صالح اکرامی و بابک رضایی در شهرهای تبریز ، اردبیل و تهران شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید