هفتاد و پنج روز بازداشت و بلاتکلیفی مجید آذرپی در زندان

تعدادی از اعضای «شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان تهران» و اعضای شاخه‌ی جوانان این تشکل سیاسی در ۶ شهریور ماه سال جاری با خانواده‌ی «مجید آذرپی» عضو حزب اعتماد ملی استان تهران دیدار کردند. اعضای حزب اعتماد ملی استان تهران در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده‌ی «مجید آذرپی»، آخرین وضعیت وی را جویا شدند و اظهار امیدواری کردند که وضعیت اتهامی او به سرعت مشخص شود.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی به نقل از وب‌ سایت حزب اعتماد ملی استان تهران، پدر مجید آذرپی در این جلسه خبر داد: در طول ۷۵ روزی که پسرم بازداشت شده است تنها ۱ بار توانستیم او را ملاقات کنیم و برای پیگیری پرونده‌ی مجید آقای دکتر ابوالمعالی را به عنوان وکیل معرفی کرده‌ایم که به زودی گزارش کار خود را خواهد داد. وی خاطرنشان کرد پسر من تنها نسبت به وضعیت جامعه و کشور خود احساس تعهد و مسئولیت می‌کرد و سزاوار نیست با جوانان متعهد برخورد ناصواب صورت گیرد.
در همین دیدار «ناصرالدین قاضی زاده» مسئول وب‌سایت «حزب اعتماد ملی استان تهران» گفت:” «مجید آذرپی» و دیگر فعالان مدنی و سیاسی سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و کسانی که فعالیت آنان را محدود می‌کنند، فهم درستی از انسان، جامعه و فرهنگ جدید در فرآیند توسعه‌ی همه جانبه و همبستگی ملی ندارند. وی تاکید کرد: تا هنگامی که در کشور چارچوب مفهومی و پاسخ‌گو حاکم نشود و روند تحولات فراتر از قرائت تنگ نظرانه تفسیر نشود جامعه‌ی ایران و فعالان سیاسی بیشترین هزینه‌های این دیدگاه خطا را می‌پردازند و جوانان متعهد و دلسوزی مثل آذرپی قربانی این وضعیت هستند.”
مسئول شاخه‌ی جوانان حزب اعتماد ملی استان تهران آقای« رفیعی» با اشاره به جایگاه حزب در توسعه‌ی سیاسی گفت: ما تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا پرونده‌ی آذرپی از بلا تکلیفی خارج شود و انشاالله با اقدامات دست اندرکاران شرایط آزادی او فراهم شود. وی افزود حزب ما از محدود شدن فعالیت جوانان در تشکل‌های سیاسی متاسف است ولی امیدواریم در سال همدلی و همزبانی شهروندان ایرانی از کرامت و حقوق اساسی خود بیشتر برخوردار شوند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید