حضور اعتراضی در حمایت از بهاره هدایت در سالن ملاقات زندان اوین

جمعی از همبندی های سابق «بهاره هدایت»، فعال دانشجویی محبوس در بند زنان زندان اوین، صبح روزگذشته یکشنبه ۸ شهریورماه با حضور در سالن ملاقات زندان اوین، اعتراض خود را نسبت به ادامه حبس این فعال سیاسی اعلام کردند.
در اعتراض به حکم دوسال زندان بهاره هدایت_Kampain.info
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از تارنمای «کلمه»، «مهسا امرآبادی»، «نازنین خسروانی»، «نسیم سلطان بیگی»، «حکیمه شکری»، «ریحانه طباطبایی»، «ژیلا مکوندی» و «شیوا نظرآهاری» از جمله کسانی بودند که صبح روز گذشته یکشنبه ۸ شهریورماه ۱۳۹۴ در سالن ملاقات گرد هم آمدند و ضمن دیدار با خانواده های سایر زندانیان سیاسی، اعتراض خود را به رفتارهای فرا قانونی صورت گرفته با «بهاره هدایت» اعلام کردند.
در روزهای گذشته با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی بر پرونده «بهاره هدایت»، دوران حبس او به پایان رسید؛ اما پس از ابلاغ حکم آزادی و با اعمال نظر دادستانی تهران حکم تعلیقی این فعال دانشجویی به اجرا گذاشته شد تا او دو سال دیگر را نیز در زندان سپری کند.
ممانعت از آزادی «بهاره هدایت» و اجرای حکم تعلیقی این فعال سیاسی به دستور شخص دادستان تهران صورت گرفته است.
همبندی های سابق «بهاره هدایت» روز یکشنبه ۸ شهریور ماه سال جاری با تقدیم شاخه گل به او همراهی خود را با این فعال دانشجویی اعلام کرده و مقاومت او را پاس داشتند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید