انتقال محمدصدیق عزیزی از زندان اشنویه به مکانی نامعلوم

محمدصدیق عزیزی

محمدصدیق عزیزی شهروند بازداشتی اهل اشنویه از زندان این شهر به مکان نامعلومی منتقل شد. وی در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه امسال در تهران بازداشت شده و تاکنون دو بار به زندان اشنویه منتقل و پس از چند روز مجددا جهت بازجویی به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمدصدیق عزیزی شهروند بازداشتی اهل اشنویه مجددا از زندان این شهر به مکان نامعلومی منتقل شد.

بر اساس این گزارش، آقای عزیزی که در پادگان ارتش در تهران دوران سربازی خود را سپری می‌کرد در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ توسط ماموران حفاظت اطلاعات ارتش بازداشت شد.

وی تاکنون دو بار از بازداشتگاههای امنیتی در ارومیه و اشنویه به زندان اشنویه منتقل و پس از چند روز مجددا جهت بازجویی به مکان نامعلومی منتقل شده است. او آخرین بار روز یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰، از یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه به زندان اشنویه منتقل شده بود.

تا لحظه‌ی تنظیم این گزارش، علیرغم پیگیری خانواده‌ی آقای عزیزی، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی در دسترس نیست و وی به وکیل هم دسترسی ندارد.

پدر این شهروند، لقمان عزیزی در تاریخ ۳۱ خردادماه امسال، توسط نیروهای امنیتی در اشنویه بازداشت و چند روز بعد به یکی از بازداشتگاههای امنیتی سپاه پاسداران در ارومیه منتقل شد. وی اواخر تیرماه امسال، از یکی از بازداشتگاه های امنیتی در ارومیه به زندان اشنویه منتقل و سپس با تودیع قرار وثیقه از زندان این شهر آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید