آتنا دائمی: جمهوری اسلامی را حذف می‌کنیم!

آتنا دائمی

آتنا دائمی، زندانی سیاسی سابق با انتشار مطلبی در اینستاگرام نسبت به اعمال تبعیض علیه بانوان ایرانی توسط قوانین و مسئولان جمهوری اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: از ما می‌ترسند و آزادی را از ما می‌گیرند، چرا که آزادی ما نابودی آنهاست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آتنا دائمی خطاب به سرکردگان جمهوری اسلامی عنوان کرد: عالیجنابان ما را هر روز محدودتر کنید! از کودکی ما را همسر و مادر خوب تربیت کنید! با قوانین ارتجاعی خود هر روز به ما و حقوق ما تجاوز کنید! سهم الارث، دیه و حق طلاق ما را ببلعید! در محیط کار، محیط خانواده و در اجتماع ما را نادیده بگیرید! کارهای خرد و درآمدهای اندک را به ما بسپارید، ما را نیروی کار ارزان و مصرف‌گرا تلقی کنید! خشونت علیه ما را تبلیغ کنید! ناموس‌پرستی و غیرت را ترویج کنید! برای ما و رَحِم ما و سقط جنین و تخت خواب ما هم تصمیم بگیرید!

وی ادامه داد: ما و برادران ما را بازداشت کنید، در انفرادی و زندان حبس کنید! یا اصلا نه، ما و رفقای ما را بکشید و مادرانمان را نیز داغدار کنید! مادرانمان را نیز بزنید و بگیرید و حبس کنید و بکشید!

این فعال سیاسی و مدنی افزود: پوشش اجباری بر تن ما کنید! ما را به ورزشگاه‌های به درد نخور خود راه ندهید، اسپری فلفل هم در چشمان ما بزنید! دوچرخه و موتور را برای ما ممنوع کنید! هر کار می‌خواهید بکنید، به این خیال که ما را حذف کنید! اما ما حذف نمی‌شویم، ما هستیم و برای احقاق حقوقمان تلاش می‌کنیم تا شما را حذف کنیم.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید