فعال صنفی فرهنگیان مریوان؛ شعبان محمدی، مجددا توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

شعبان محمدی

شعبان محمدی، فعال صنفی فرهنگیان اهل شهرستان مریوان بازداشت شد.  او پیشتر در جریان اعتراضات اخیر فرهنگیان بازداشت و با اتمام مراحل بازپرسی با تودیع قرار وثیقه از زندان آزاد شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، شعبان محمدی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، اهل شهرستان مریوان در استان کُردستان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شد.

بر اساس این گزارش، هنوز از مصادیق اتهامات وارده و محل نگهداری این فعال صنفی فرهنگیان اطلاعی در دست نیست.

لازم به ذکر است، این فعال صنفی فرهنگیان شهرستان مریوان، پیشتر هم در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، به همراه مسعود نیکخواه و اسکندر لطفی، توسط ماموران امنیتی بازداشت و در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه آزاد شده بود.

شعبان محمدی، پیشتر هم در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، در جریان برگزاری تحصن و تجمعات سراسری صنفی فرهنگیان ایران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات در شهر سنندج مرکز استان کردستان منتقل و پس از اتمام بازجویی ها و تفهیم اتهام به زندان شهرستان مریوان بازگردانده شد و در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، تا اتمام مراحل دادرسی از زندان مریوان آزاد شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید