مسمومیت غذایی همزمان تعدادی از دانشجویان در چندین دانشگاه کشور

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، از مسمومیت غذایی همزمان تعدادی از دانشجویان در چند دانشگاه کشور خبر داد و عنوان کرد، کارشناسان وزارت بهداشت این موضع را تایید کرده‌اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ همشهری آنلاین، در گزارشی خبر داد: رئیس سازمان امور دانشجویان از مسمومیت غذایی تعدادی از دانشجویان در چندین دانشگاه کشور خبر داد.

هاشم داداش‌پور با اعلام این خبر گفت: کارشناسان وزارت بهداشت مساله مسمومیت‌های اخیر دانشجویان چند دانشگاه را مورد بررسی قرار داده و تایید کرده‌اند که مسمویت ایجاد شده میان دانشجویان، مسمومیت غذایی است.

وی با بیان اینکه ما به کاستی موجود در دانشگاه واقف هستیم، عنوان کرد: دانشگاه‌ها برای اینکه بتوانند برای هماهنگی با پیمانکاران سلف‌های دانشجویی اقدامات لازم را انجام دهند، به یکباره قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود زیرا پیمانکاران برای یک بازه زمانی طولانی قرارداد می‌بندند و اگر به لحاظ اقتصادی شرایط بدتر شود،‌ پیمانکار سختی‌های زیادی متحمل خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، در دهه هشتاد نیز مشابه این اتفاق به صورت نقطه‌ای افتاده بود و دانشجویان چند دانشگاه به مسمویت غذایی دچار شده بودند.

گفتنی است، اوایل ماه جاری چندین تن از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه امام صادق به طور همزمان دچار مسمومیت غذایی شدند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید