دادگاه انقلاب ماهشهر؛ مجید خادمی، جهت برگزاری جلسه دادرسی فرا خوانده شد

مجید خادمی

دادگاه انقلاب ماهشهر، مجید خادمی را برای حضور در جلسه دادرسی فراخواند. او پش‌تر به مصادیق اتهاماتی همچون افساد فی الارض و عضویت در گروههای مخالف نظام، تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز چهارشنبه یک تیر ماه ۱۴۰۱، مجید خادمی، اهل روستای تیله کوهی از توابع شهرستان بهبهان در استان خوزستان، توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب ماهشهر از توابع استان خوزستان با اتهامات «افساد فی الارض» و«عضویت در گروههای مخالف نظام» محاکمه خواهد شد.

براساس اعلام علی شریف زاده اردکانی، وکیل مدافع مجید خادمی؛”در جلسه دادرسی با توجه به عدم‌رعایت تشریفات موضوع ماده ۲۹۷ قانون آئین دادرسی کیفری و پذیرش ایراد عنوان شده از طرف قاضی شعبه ۱ دادگاه انقلاب ماهشهر به تاریخ رسیدگی ۱ تیرماه ۱۴۰۱ تعیین وقت دادرسی شد.”

پیشتر نیز جلسه دادگاه رسیدگی به این‌ پرونده برای تاریخ رسیدگی ۹ خردادماه ۱۴۰۱، تعیین وقت شده بود که با توجه توضیحات وکیل پرونده این جلسه دادرسی تعلیق شد.

مجید خادمی، در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸، به همراه مهران قره باغی، توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران در شهرستان بهبهان از توابع استان خوزستان بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه این ارگان امنیتی و طی مراحل بازجوئی در بهمن ماه همان سال به زندان بهبهان منتقل و در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بطور موقت آزاد شد.

اتهامات مجید خادمی و مهران قره باغی در جلسات بازپرسی،《فعالیت تبلیغی علیه نظام》،《اخلال در نظم عمومی》،《مشارکت در تحریق و احراق اموال عمومی》،《مشارکت در ساخت مواد ناریه غیرنظامی》،《عضویت در سازمان مجاهدین خلق》و 《افساد فی الارض》عنوان شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید