تعیین شعبه و زمان رسیدگی به پرونده فرزانه زیلابی، وکیل دادگستری در دادگاه تجدید نظر استان خوزستان

فرزانه زیلابی

رسیدگی به دو پرونده فرزانه زیلابی، وکیل مدافع هفت تپه، در شعبه ۱۶ دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان برگزار خواهد شد. این وکیل دادگستری پیشتر در این پرونده‌ها به یک سال حبس تعزیری، سه ماه و یک روز حبس تعلیقی و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ رسیدگی به پرونده فرزانه زیلابی در دادگاه تجدید نظر استان خوزستان، برگزار خواهد شد.

یک منبع در این‌باره گفت: “هر دو پرونده خانم زیلابی روز یکشنبه ۹ مرداد در شعبه ۱۶ دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که وی پیشتر درخواستی مبنی تعیین وقت مجدد برای رسیدگی به پرونده اش در دادگاه کیفری با حضور شاهدان ارایه داده بود.”

لازم به ذکر است، وقت نظارت یا احتیاطی به معنای برگزاری جلسه ای برای بررسی بیشتر پرونده بدون حضور طرفین دعوا توسط قضات است.

فرزانه زیلابی در بخشی از اتهامات، از جمله “نشر اکاذیب درباره اظهارات وی در مورد شکنجه اسماعیل بخشی و شاپور رشنو در بازداشتگاه وزارت اطلاعات و مصاحبه در خصوص پرونده های کارگران هفت تپه”، توسط شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری اهواز محاکمه در خصوص اتهام نشر اکاذیب به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد که اجرای آن به مدت یک سال به حالت تعلیق در آمده بود.

همچنین وی در شهریور سال گذشته از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام توسط دادگاه انقلاب اهواز به یک سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

جلسه دادگاه تجدیدنظر این وکیل دادگستری در خصوص اتهام تبلیغ علیه نظام، روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان برگزار شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید