دادگاه انقلاب شیراز؛ جلسه رسیدگی به اتهامات میلاد افتخاری برگزار خواهد شد

میلاد افتخاری

تاریخ رسیدگی به اتهامات میلاد افتخاری در شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز، مرکز استان فارس مشخص شد. او پیش تر به اتهام هایی همچون توهین به رهبری در فضای مجازی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، تفهیم اتهام شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ براساس ابلاغیه ای که بطور کتبی برای میلاد افتخاری از سوی دفتر شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز ارسال شده او باید راس ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱، به همراه وکیل مدافع خود در این جلسه دادرسی برای ارائه دفاع از بابت اتهامات توهین به رهبری در فضای مجازی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، حاضر شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به فقدان شعبه دادگاه انقلاب در شهرستان لارستان و با توجه به بخشنامه اخیر معاون قضایی دادگستری استان فارس رسیدگی به اتهامات میلاد افتخاری توسط شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز مرکز استان فارس انجام‌ می شود.

میلاد افتخاری، در تاریخ دو خردادماه ۱۴۰۱، توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران در لارستان، بازداشت و پس از تفتیش منزل و ضبط برخی وسائل شخصی از قبیل گوشی تلفن همراه و انتقال به بازداشتگاه و طی مراحل بازجویی در تاریخ ۹ خردادماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان آزاد شد.

این فعال فضای مجازی، در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۴۰۰، در پی احضار به اداره اطلاعات سپاه و بازجویی توسط ماموران این ارگان‌امنیتی تهدید شده بود که در صورت تداوم فعالیتهایش در فضای مجازی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید