جزییاتی از ضرب‌وشتم عباس واحدیان‌شاهرودی در زندان جان این زندانی سیاسی در خطر است.

عباس واحدیان شاهرودی، زندانی سیاسی و از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنه‌ای طی هفته‌های اخیر به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته و از دسترسی به داروهای ضروری محروم شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این زندانی سیاسی زمانی که جهت تحویل داروهای خود به وکیل بند مراجعه می‌کند، با ممانعت وی جهت تحویل دارو مواجه شده و هنگامی که آقای واحدیان سعی در متقاعد کردن وکیل بند دارد، با حمله ناگهانی او‌ روبرو می‌شود و در همین حین چند تن از زندانیان مزدور وکیل بند نیز اقدام به ضرب‌وشتم آقای واحدیان همراه با فحش‌های رکیک می‌کنند.

پس از بروز درگیری و انتقال آقایان واحدیان‌شاهرودی و جواد لعل‌محمدی به سلول‌ انفرادی، مسئولان زندان دو تن از زندانیان جرائم خطرناک را به این سلول‌ها انتقال داده و مجددا آقای واحدیان را مورد ضرب‌وشتم شدید قرار می‌دهند.

براساس گفته‌های منابع مطلع، آقای واحدیان دچار کوفتگی و کبودی شدید از ناحیه سر و صورت، بینی و شکستگی چندین دندان شده و از دسترسی به خدمات درمانی محروم مانده است.

شاهرودی از برقراری تماس تلفنی و حق ملاقات با خانواده و دسترسی به داروهای ضروری بیماری اش محروم شده است.

این در حالی است که آقای واحدیان‌شاهرودی از بیماری‌های متعدد جسمانی رنج می‌برد و عدم دسترسی وی به دارو قطعا سلامت و جان این زندانی سیاسی را با خطر مواجه خواهد کرد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید