آزادی میلاد گودرزی، نوکیش مسیحی در راستای اعمال بخشنامه اخیر قوه قضائیه از زندان مرکزی کرج (ندامتگاه)

میلاد گودرزی

میلاد گودرزی، نوکیش مسیحی و زندانی عقیدتی محبوس در زندان مرکزی کرج (ندامتگاه) آزاد شد. او در راستای اعمال بخشنامه اخیر قوه قضائیه آزاد شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، میلاد گودرزی، نوکیش مسیحی و زندانی عقیدتی محبوس در زندان مرکزی کرج (ندامتگاه)، پس از تحمل یک سال و چهار ماه حبس تعزیری از مجموع حبس سه ساله خود بطور مشروط آزاد شد.

براساس این گزارش، آزادی میلاد گودرزی، بطور مشروط و در راستای اعمال بخشنامه اخیر قوه قضائیه که از آن با عنوان (عفو مشروط) یاد می شود صورت گرفته است‌.

لازم به اشاره است، میلاد گودرزی، در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۰، توسط شعبه ۴ دادگاه انقلاب کرج، از بابت اتهام (تشکیل گروه و دسته به قصد بر هم زدن امنیت کشور) به تحمل ۳ سال حبس تعزیری محکوم شد. پس از اعلام اعتراض و ارجاع پرونده به شعبه ۱۲ دادگاه تجدیدنظر استان البرز، در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، این حکم عینا تائید و در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰، به میلاد گودرزی ابلاغ شد. میلاد گودرزی، در آبان ماه ۱۴۰۰، برای سپری کردن دوران حبس تعزیری ۳ ساله خود بازداشت و به زندان (ندامتگاه) مرکزی کرج منتقل شده بود.

میلاد گودرزی، پیشتر هم، در تاریخ ۲۱ آذرماه ۱۳۹۶، توسط نیروهای امنیتی در یک کلیسای خانگی واقع در شهر کرج مرکز استان‌ البرز بازداشت و جهت بازجوئی و تفهیم اتهام به بازداشتگاه یکی از ارگانهای امنیتی منتقل و پس از طی مراحل بازجوئی و تفهیم اتهام این نوکیش مسیحی، اواخر دی ماه ۱۳۹۶، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۳۰ میلیون تومان آزاد شد.

با آغاز مراحل دادرسی، میلاد گودرزی، توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج به ریاست موسی آصف الحسینی، محاکمه و اواخر اسفند ماه ۱۳۹۷، از بابت اتهام (تبلیغ علیه نظام از طریق ترویج و آموزش مسیحیت صهیونیستی) به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد. با ارجاع پرونده این نوکیش مسیحی، به دادگاه تجدیدنظر استان البرز، این حکم عینا تائید و در تاریخ ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۸، میلاد گودرزی، برای تحمل دوران حبس خود بازداشت و به زندان قزلحصار کرج منتقل و در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۸، پس از اتمام دوران حبس ۴ ماهه خود آزاد شده بود. / به نقل از ماده ۱۸،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید