پلمب چهار واحد صنفی به اتهام « برگزاری مراسم مختلط رقص و موسیقی ناهنجار زنده» در آبادانان و کاشان

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در شهرستان آبادان و کاشان، چهار واحد صنفی را پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، در ساعات پایانی جمعه ۱۱ و روز شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲، سه کافه رستوران در شهرستان آبادان به علت (برگزاری مراسم مختلط)، (رقص و پخش موسیقی ناهنجار) به دستور ستاد امر به معروف و توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در این شهرستان پلمب شد.

براساس اعلام ستاد (امر به معروف و نهی از منکر) شهرستان آبادان:”شب گذشته و امروز سه کافه به علت (تخلفات غیر اخلاقی)، (برگزاری مراسمات مختلط)، (رقص و موسیقی ناهنجار زنده)، توسط اداره اماکن پلمب شد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبادان در ادامه نیز کسبه را تهدید کرد:”در صورت رعایت نکردن شئونات اسلامی با متخلفان برخورد خواهد شد.”

خبرگزاری تسنیم هم در خبری افزود؛ روز جمعه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲، یکی از مجموعه‌های گردشگری در شهرستان کاشان از توابع استان اصفهان، به علت آنچه که از آن با عنوان (عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان) یاد شد توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، پلمب شد.

در تشریح این خبر همچنین اعلام شد:”پلمب این مجموعه گردشگری در شهرستان کاشان با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته از سوی (نهادهای اجرایی) به علت (عدم رعایت شئونات اسلامی) صورت گرفته است.”/ به نقل از مهر،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید