زینب زمان، با احضار به اطلاعات سپاه پاسداران تهران بازداشت شد

زینب زمان

زینب زمان، شهروند ساکن تهران، پس از احضار تلفنی به اداره نظارت و پیگیری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲، زینب زمان، فرزند حسین، ساکن تهران، در پی احضار تلفنی به اداره نظارت و پیگیری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران واقع در محدوده نیایش تهران، بازداشت و پس از تفتیش منزل و توقیف برخی لوازم شخصی اش به مکان نامعلومی منتقل شد.

براساس اعلام آرمان سهیلی، همسر زینب زمان:”امروز(شنبه) ساعت ۱۰، با زینب مراجعه کردیم به اطلاعات سپاه ناحیه نیایش و بعد از ۳۰ دقیقه‌ای که من منتظر بودم به من اطلاع دادند که زینب رو منتقل کردن به منزل جهت بازرسی و به من هم گفتن برم منزل برای باز کردن در.”

وی همچنین در ادامه نوشته است:”بعد از بازرسی خانه و ماشین، گوشی من را چک کردند ولی گوشی زینب را به همراه اقلام الکترونیکی دیگر ضبط کردند. گفتند بازداشت هست به حکم دادسرای انقلاب تهران.”

لازم به اشاره است، در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲، زینب زمان، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود که شماره ای ناشناس، در یک تماس تلفنی از وی خواسته برای (گپ زدن) به اطلاعات سپاه ناحیه نیایش تهران برود و به نفعش هست که در مکان خواسته شده حاضر شود.

لازم به اشاره است، زینب زمان، دختر حسین زمان، خوانندگان موسیقی پاپ است که در دوران جنگ ۸ ساله ایران و عراق، هم در جبهه حاضر شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید