تداوم بازداشت و بلاتکلیفی سارا ناصری، علیرغم گذشت بیش از  ۱۲۵ روز در زندان وکیل آباد مشهد  

سارا ناصری

سارا ناصری، از بازداشت شدگان مرتبط با اعتراض‌های سراسری به صورت بلاتکلیف در زندان وکیل آباد مشهد به سر می برد.  او بیش از  ۱۲۵ روز پیش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، سارا ناصری، فرزند هادی، اهل نیشابور، ساکن مشهد و از بازداشت شدگان اعتراض‌های سراسری ۱۴۰۱، علیرغم گذشت بیش از ۱۲۵ روز از تاریخ دستگیری به صورت بلاتکلیف در زندان وکیل آباد به سر می برد.

براساس این گزارش، تداوم بلاتکلیفی سارا ناصری در حالی است که پرونده وی از بابت اتهام (فعالیت تبلیغی علیه نظام) در شعبه ۹۰۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر مشهد به ریاست بازپرس گل محمد تولایی است اما وی از تسریع در روند بررسی و تعیین وضعیت پرونده سارا ناصری امتناع کرده و از سوی دیگر با توجه به قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی که برای آزادی وی صادر شده اما بازپرس از پذیرش وثیقه امتناع کرده است.

لازم به اشاره است، سارا ناصری، در تاریخ ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱، در جریان اعتراضات سراسری در شهر مشهد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران و طی مراحل بازجویی و سپس بازپرسی در شعبه ۹۰۳ دادسرای عمومی و انقلاب آن شهر به زندان وکیل آباد منتقل شد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید