پلمب دستکم ۱۲ واحد صنفی و اخطار به ۲۰ واحد صنفی دیگر در سواد کوه و استان کهگیلویه و بویراحمد

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در شهرستان سواد کوه از توابع استان مازندران و استان کهگیلویه و بویراحمد، دستکم ۱۲ واحد صنفی را پلمب و برای ۲۰ واحد صنفی دیگر هم اخطار پلمب صادر کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، محمد خانلری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه، واقع در استان مازندران، از پلمب ۷ کافه رستوران در این شهرستان علت آنچه که از آن تحت عنوان (رواج کشف حجاب)، (روزه خواری) و (عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی) یاد کرد خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه، در تشریح این خبر اعلام کرد:”هفت کافه و رستوران به علت (رواج کشف حجاب) و (عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی) و (روزه‌خواری) در شهرستان سواد کوه پلمب شدند.”

وی ضمن اعلام اینکه (رعایت قوانین اسلامی) وظیفه هر فردی است تهدید کرد با (بی‌حجابی) و (بد‌حجابی) در شهرستان سوادکوه برخورد می‌شود.

در خبری دیگر، روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، سرهنگ سیدمحمد موسوی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب دستکم ۵ واحد صنفی و صدور اخطار کتبی پلمب برای ۲۰ واحد صنفی دیگر به علت (عدم رعایت حرمت ماه رمضان)خبر داد.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اعلام کرد:”پنج واحد صنفی به علت (عدم رعایت موازین قانونی) و (عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان) توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پلمب شد.”

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:”در این راستا به ۲۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت (عدم رعایت موازین قانونی) و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی خواهد شد.” / به نقل از فارس،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید