حضور بدون حجاب پانته‌آ بهرام مدیر سینما لوتوس اخراج شد

پانته‌آ بهرام

مدیر سینما لوتوس، در ادامه حواشی  پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما، که با حجاب اختیاری در برنامه اکران قسمت پایانی «پوست شیر»، حاضر شده بود برکنار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز پنج‌شنبه مدیر سینما لوتوس به‌ دلیل عدم  رعایت حجاب اجباری پانته‌آ بهرام، برکنار شد.

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما، روز چهارشنبه در «اکران مردمی» آخرین قسمت سریال «پوست شیر» که در سینما لوتوس برگزار شد بدون حجاب اجباری حاضر شد. اقدام او با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی روز پنج‌شنبه گفت که «پس از حواشی ایجاد شده» در برنامه اکران قسمت پایانی «پوست شیر»، مدیر سینما لوتوس برکنار شد.

نهادهای حکومتی جمهوری اسلامی که در هفته‌های اخیر تلاش وسیعی را برای تحمیل حجاب اجباری به زنان و دختران ایرانی آغاز کرده‌اند، علاوه بر ارسال پیامک برای رانندگان، با این بهانه که برخی اصناف مانع حضور زنان بدون حجاب اجباری در محل کسب‌وکار خود نشده‌اند اقدام به پلمب آن‌ها کرده‌اند.

این تلاش‌ها و محروم کردن زنان از خدمات اجتماعی در حالی است که بسیاری از حقوقدانان و وکلا گفته‌اند که اقدامات یاد شده «غیرقانونی» است./ به نقل از مهر،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید