پلمب یک سفره خانه سنتی در شهر ری، فک پلمب مجتمع تجاری اوپال، در تهران

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در شهرستان ری یک سفره خانه سنتی را پلمب کردند. همچنین، کافه رستوران خانه دوست واقع در باغ فردوس تهران هم توسط ماموران نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح موسوم به (عفاف و حجاب) پلمب شد. از سوی دیگر، مجتمع تجاری اوپال، پس از گذشت چند روز از پلمب با دستور قضایی فک پلمب شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، سفره خانه الماس ری واقع در شهرستان ری از توابع استان تهران، در راستای اجرای طرح موسوم به (عفاف و حجاب) توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شد.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی:”در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.”

لازم به ذکر است، این واحد صنفی پیشتر هم توسط ماموران نیروی انتظامی بازدید و به دلیل (عدم رعایت قانون عفاف و حجاب) اخطار دریافت کرده بود.

در خبری دیگر، امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، کافه رستوران خانه دوست، واقع در محله باغ فردوس تهران، به علت آنچه که از آن تحت عنوان (کشف حجاب) یاد گردید توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شد.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ضمن اعلام این خبر در صفحه شخصی خود نوشت:”کافه رستوران خانه دوست، ساعاتی پیش ‎پلمب شد. این کافه (واقع در باغ فردوس، خ عباس کیارستمی)، پایگاه اصلی گروه های موسیقی تلفیقی و نواحی کوچک در تهران بود که پس از حواشی حضور ‎شروین حاجی پور و اجرای خبرساز داماهی پلمب شد.”

از سوی دیگر، روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مجتمع تجاری اوپال، واقع در تهران، پس از گذشت چند روز از پلمب با سپردن تعهد از مالکان آن واحد تجاری، با دستور قضایی فک پلمب شد.

براساس اعلام ادمین صفحه اینستاگرام مجتمع تجاری اوپال:”اوپال فک پلمب شد.” / به نقل از فارس،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید