پلمب یک تالار عروسی به نام «اعمال منافی عفت» در زرند

پلمب

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در شهرستان زرند، یک تالار عروسی را پلمب کردند.  پلمب این تالار عروسی در پی انتشار کلیپی با محتوای «اعمال منافی عفت» در فضای مجازی صورت گرفته است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، رضا یعقوبی،‌ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از پلمب یک واحد صنفی تالار عروسی به علت (عدم رعایت شئونات اسلامی) خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب زرند در تشریح این خبر گفت: “در پی انتشار کلیپی با محتوای (اعمال منافی عفت) در فضای مجازی که در محل یکی از تالارهای شهرستان زرند تهیه شده بود، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.”

وی خاطرنشان کرد:”پس از تحقیقات اولیه و احراز انتساب بزه، محل مذکور با دستور بازپرس پرونده تا اطلاع ثانوی پلمب شد.”

در حالی واحدهای صنفی بسیاری ذیل عناوین مذکور از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و با دستور قضایی پلمب می شود که نعمت احمدی، وکیل پایه یک دادگستری در تشریح این موارد اعلام کرد:”پلمب واحدهای صنفی به نام مقابله با حجاب، قانونی نیست. طبق قانون باید جرم و مجازات با هم متناسب باشد. قانونگذار هنوز جرمی را تعریف نکرده که بر مبنای آن واحدها به دلیل بد حجابی مجازات شوند.” /به نقل از ایرنا،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید