جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های داود رضوی تعیین شد

داود رضوی

جلسه رسیدگی به اتهام‌های داود رضوی، عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد، برگزار خواهد شد. این جلسه قرار بود روز یکشنبه برگزار شود که به دلیل عدم هماهنگی شعبه پانزده دادگاه انقلاب و زندان تهران بزرگ به روز دیگر موکل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های داود رضوی، از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد، مورخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، به دلیل عدم هماهنگی شعبه پانزده دادگاه انقلاب و زندان تهران بزرگ جلسه رسیدگی به اتهام‌های داود رضوی لغو شده و به بیست و پنجم اردیبهشت ماه موکول شده است.

داود رضوی در تاریخ پنج مهرماه ۱۴۰۱، بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. وی نهایتا در تاریخ بیست و هفتم آذرماه سال گذشته، از این زندان به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

لازم به ذکر است، روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات داود رضوی، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران برگزار شده بود./ به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید