پلمب هشت واحد صنفی در همدان و آمل، اخطار به بیش از ۲۵۰ واحد صنفی دیگر

پلمب یک کافه

اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در استان همدان برای ۲۵۰ واحد صنفی اخطار و یک واحد صنفی را پلمب کرد. از سوی دیگر، دستکم هفت واحد صنفی در شهرستان آمل به علت(هنجارشکنی) پلمب و برای ۲۴ واحد صنفی دیگر هم اخطار پلمب صادر شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه یک خرداد ماه ۱۴۰۲، علی داداش‌ تبار، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در استان مازندران از پلمب هفت واحد صنفی و صدور اخطار پلمب برای ۲۴ واحد صنفی دیگر در این شهرستان به علت (ناهنجاریهای اجتماعی) خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، ضمن تهدید متصدیان واحدهای صنفی و برخوردهای قضایی با آنها تشریح کرد:”در اجرای طرح (برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی) از تعداد ۳۱ واحد صنفی مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازدید و برای ۲۴ واحد صنفی اخطار پلمب صادر شد که از این میان هفت واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است.”

وی گفت:”ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل در بازرسی‌های تخصصی از چندین واحد صنفی، طبق (قانون) پلمب شدند.

داداش‌تبار در خاتمه هم گفت:”متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده برای طی مراحل قضایی به دادسرا ارجاع شدند.”

در خبری دیگر، امروز سه شنبه دو خرداد ماه ۱۴۰۲، محمد ارغوان، رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان از اخطار به ۲۵۰ واحد صنفی و پلمب یک واحد صنفی در راستای اجرای (طرح عفاف و حجاب) در این استان خبر داد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان در تشریح این خبر گفت:” در جریان پایش‌های مستمری که تاکنون انجام شده، ۲۵۰ واحد صنفی تذکر کتبی و لسانی دریافت کردند و روز گذشته نیز یک واحد صنفی پلمب شد.”

وی همچنین سایر واحدهای صنفی را تهدید کرد:”در صورتی که واحدی قانون حجاب و عفاف را رعایت نکند در سه مرحله تذکر کتبی و لسانی می‌گیرد و در صورت تکرار پلمب خواهد شد.” / به نقل از فارس،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید